CONFERINȚA NAȚIONALĂ

Alzheimer 2018

cu participare internațională
Ediția a 8-a, Actualități în domeniul demențelor
Manifestare însoțită de o expoziție medicală specializată

21 - 24 februarie 2018 
Willbrook Platinum Business & Convention Center, București, România

FAQ

Cum efectuez înregistrarea la Conferinţă?
Înregistrarea la Conferinţa CNALZ 2018 se va realiza exclusiv online, prin completarea Formularului dedicat disponibil aici.

Cum pot plăti taxa de înregistrare?
Plăţile pentru taxa de înregistrare pot fi efectuate fie prin transfer bancar, fie online prin card, folosind serviciul EuPlătesc.ro.
În cazul în care doriţi să efectuaţi plata prin transfer bancar, vă rugăm să completaţi Formularul online şi să selectaţi optiunea de plată prin transfer bancar din pasul Modalităţi de plată. 
După efectuarea plăţii, vă rugăm să aveţi amabilitatea de a trimite o copie după documentul care atestă efectuarea plăţii, fie prin ataşarea acestuia la formularul online, fie prin email, la adresa registration@alzcongres.ro.
În cazul în care doriţi să achitaţi online, vă rugăm să completaţi formularul online şi să selectaţi optiunea de plată online din pasul Modalităţi de plată. După ce veţi finaliza formularul, vi se va deschide o fereastră unde vor trebui introduse datele cardului Dumneavoastră.

Pot să completez Formularul de Înregistrare chiar dacă nu am achitat înainte prin transfer bancar?
Da. Vă rugăm să vă asigurați că efectuați plata în perioada de înscriere valabilă în momentul completării Formularului Online.
Confirmarea de înregistrare va fi primită numai după confirmarea efectuării plății, în termen de maximum 7 (șapte) zile. Puteți trimite documentul care atestă efectuarea plății fie prin revenirea în Formularul online și atașarea acestuia în Pasul 2, fie prin trimiterea acestuia prin email la adresa registration@alzcongres.ro.

Pot să completez Formularul de Înregistrare în perioada de taxă redusă și să plătesc după expirarea termenului de înscriere din prima perioadă?
Pentru a beneficia de taxele reduse, este necesar ca plata să se efectueze până la data de 31 decembrie 2017 (inclusiv). Completarea formularului, fără achitarea taxei de înregistrare, nu va asigura înscrierea la taxă redusă. Se va aplica taxa de înscriere valabilă în momentul achitării acesteia. Pentru a vizualiza perioadele de înregistrare și taxele aferente, vă rugăm click aici.

Pot să mă înregistrez onsite, pe perioada de desfășurare a evenimentului?
Da. Se vor putea face înscrieri la Biroul de Înregistrări și Informații Participanți, deschis în incinta locației. Se vor aplica tarifele valabile pentru a doua perioadă de înscriere.

Ce include taxa mea de înregistrare?
Pentru a vizualiza beneficiile incluse în fiecare categorie de taxă, vă rugăm să dați click aici.

Voi primi o confirmare scrisă a înregistrării mele?  
Da. O confirmare scrisă va fi trimisă pe adresa de e-mail completată în Formularul de Înregistrare, după confirmarea efectuării plății.
Nu este necesar să prezentaţi confirmarea primită pe e-mail la Biroul de Înregistrări şi Informaţii Participanţi.

Pot primi factură fiscală pentru taxa de înregistrare?
Da. Vă rugăm să completaţi datele corespunzătoare (persoană fizică sau juridică) în pasul Modalităţi de plată din Formularul online. Factura fiscală va fi emisă pe coordonatele indicate de Dumneavoastră după ce suma corespunzătoare va fi încasată.

M-am înscris la Conferință (am efectuat inclusiv achitarea taxei aferente), dar aş vrea să anulez participarea. Cum procedez?
Pentru a consulta condiţiile de anulare şi rambursare, vă rugăm click aici.

Câte credite primesc pentru participarea la Conferinţa Naţională de Alzheimer 2018?
La sfârşitul manifestării, toţi participanţii vor primi un certificat cu puncte EMC acordate de către autorităţile competente.
Numărul de credite acordate vor fi comunicate de îndată ce vor fi finalizate toate procedurile specifice de creditare. 

Am înscris un rezumat pentru Conferinţa Naţională Alzheimer 2018. Trebuie să mă înregistrez şi să mă prezint la Conferinţă?
Da. Toate prezentările acceptate vor fi susţinute în cadrul Conferinţei de către autorii prezentatori înscrişi până la data de 15 ianuarie 2018.
În cazul în care autorul prezentator nu poate participa la Conferinţă, acesta are obligaţia să delege şi să anunţe un înlocuitor, prin transmiterea în timp util a unei adrese scrise către PCO - Ralcom Exhibitions, la adresa registration@alzcongres.ro.

Am înscris un rezumat pentru Conferinţa Naţională Alzheimer 2018. Cum voi afla dacă a fost acceptat?
Toate rezumatele înscrise la Conferinţă până la termenul limită stabilit vor fi evaluate de către Comitetul Ştiinţific. După încheierea procesului de evaluare, toţi autorii care au înscris rezumate vor fi notificaţi via e-mail pentru a li se comunica rezultatul evaluării (acceptat sau respins).
Notificarea va fi transmisă pe adresa persoanei care a înscris rezumatul, folosind informaţiile din Pasul 1 - Persoană de Contact. Înştiintarea autorilor se va realiza după închiderea termenului de înscriere a rezumatelor.
Prezentările acceptate vor putea fi susținute în cadrul Conferinței doar sub formă de poster.

Cum pot face modificări pe un rezumat pe care l-am înscris deja?
Pentru eventuale modificări şi/sau completări, se poate interveni direct în Formularul de Înscriere completat, prin accesarea linkului primit în mesajul automat de înscriere a rezumatului.
Revenirea asupra unui formular este posibilă o singură dată.

Câte rezumate pot înscrie pentru CNAlz 2018?
Nu există o limită pentru rezumatele înscrise de fiecare participant.

Ce dimensiune trebuie să aibă posterul şi când trebuie să îl predau?
Dimensiune poster: 90 cm (lăţime) x 120 cm (înălţime).
Posterele vor fi aduse şi afişate de către participanţi în zona special amenajată din incinta Willbrook Platinum Business & Convention Center începând cu data de 21 februarie.

Parteneri