CONFERINȚA NAȚIONALĂ

Alzheimer 2017

cu participare internațională
Ediția a 7-a, Actualități în domeniul demențelor
Manifestare însoțită de o expoziție medicală specializată

22 - 25 februarie 2017 
Willbrook Platinum Business & Convention Center, București, România

Întrebări frecvente

Cum efectuez înregistrarea la conferinţă?
Înregistrarea la CNAlz 2017 se va realiza exclusiv online, prin completarea formularului dedicat disponibil aici.

Cum pot plăti taxa de înregistrare?
Plăţile pentru taxa de înregistrare pot fi efectuate fie prin transfer bancar, fie online - prin card, folosind serviciul EuPlătesc.ro.
În cazul în care doriţi să efectuaţi plata prin transfer bancar, vă rugăm să completaţi formularul online şi să selectaţi optiunea de plată prin transfer bancar din pasul 4 - Metode de plată.
După efectuarea plăţii, vă rugăm să aveţi amabilitatea de a trimite o copie după documentul care atestă efectuarea plăţii, fie prin ataşarea acestuia la formularul online, fie prin e-mail, la adresa registration@alzcongres.ro.
În cazul în care doriţi să achitaţi online, vă rugăm să completaţi formularul online şi să selectaţi optiunea Plată online din pasul 4 - Metode de plată. După ce veţi finaliza formularul, vi se va deschide o fereastră unde vor trebui introduse datele cardului dumneavoastră.

Pot să completez formularul de înregistrare chiar dacă nu am achitat inainte prin transfer bancar?
Da. Vă rugăm să vă asigurați că efectuați plata în perioada de înscriere valabilă în momentul completării formularului online.
Confirmarea de înregistrare va fi primită numai după confirmarea efectuării plății, în termen de maximum 7 (șapte) zile. Puteți trimite documentul care atestă efectuarea plății fie prin revenirea în formularul online și atașarea acestuia în pasul 2 - Taxe de participare, fie prin trimiterea acestuia prin e-mail la adresa registration@alzcongres.ro.

Pot să completez formularul de înregistrare în perioada de taxă redusă și să plătesc după expirarea termenului de înscriere din prima perioadă?
Pentru a beneficia de taxele reduse, este necesar ca plata să se efectueze până la data de 31 decembrie 2016 (inclusiv). Completarea formularului, fără achitarea taxei de înregistrare, nu va asigura înscrierea la taxă redusă. Se va aplica taxa de înscriere valabilă în momentul achitării acesteia. Pentru a vizualiza perioadele de înregistrare și taxele aferente, vă rugăm click aici.

Pot să mă înregistrez onsite, pe perioada de desfășurare a evenimentului?
Da. Se vor putea face înscrieri la Biroul de Înregistrări și Informații Participanți, deschis pe toată perioada de desfășurare a evenimentului. Se vor aplica tarifele valabile pentru a treia perioadă de înscriere.

Ce include taxa mea de înregistrare?
Pentru a vizualiza beneficiile incluse în fiecare categorie de taxă, vă rugăm click aici.

Voi primi o confirmare scrisă a înregistrării mele?  

Da. O confirmare scrisă va fi trimisă pe adresa de e-mail completată în formularul de înregistrare - pasul 1, după confirmarea efectuării plății.
Nu este necesar să prezentaţi confirmarea primită pe e-mail la Biroul de Înregistrări şi Informaţii Participanţi.

Pot primi factură fiscală pentru taxa de înregistrare?

Da. Vă rugăm să completaţi datele corespunzătoare (persoană fizică sau juridică) în pasul 2 - Taxe de participare din formularul online. Factura fiscală va fi emisă pe coordonatele indicate de dumneavoastră, după ce suma corespunzătoare va fi încasată.

M-am înscris la CNAlz 2017 (am efectuat inclusiv achitarea taxei aferente), dar aş vrea să anulez participarea. Cum procedez?
Pentru a consulta condiţiile de anulare şi rambursare, vă rugăm click aici.

Câte credite primesc pentru participarea la CNAlz 2017?
La sfârşitul manifestării, toţi participanţii vor primi un certificat cu puncte EMC acordate de către autorităţile competente.
Numărul de credite acordate vor fi comunicate de îndată ce vor fi finalizate toate procedurile specifice de creditare. 

Parteneri